Google+, sosyal ağlara her ne kadar yenilikler getirmiş olsa da Google'ın tüm çabalarına rağmen Facebook'a yetişemedi. Bu durumu lehine çevirmenin yollarını düşünen Google'ın icra heyeti başkanı Eric Schmidt ise isim vermeden de olsa rakibine "limonlarla" saldırdı.
Schmidt, Google+ hesabında yukarıda gördüğünüz karikatürü, şu sözlerle birlikte takipçileriyle paylaştı: "Rakiplerinizi yakalamaya çalışarak ancak küçük kazanımlar sağlarsınız. Bu, hiçbir zaman yeni şeyler oluşturmanıza katkıda bulunmayacaktır. Etrafınızda olup bitenleri anlamak önemlidir, ancak önde kalmanın en iyi yolu, insanların ihtiyaç duyduğu ürünler yapmaya lazer keskinliğinde hedef almaktır."
Metinle birlikte paylaşılan resimde ise ciddi alkol problemleri olan bir topluluk resmediliyor. Resimdeki insanlar, daha ucuz "taze limonata" yerine "alkollü limonata"ya 5-10 kat fazla para ödemeyi tercih ediyorlar.
Facebook'un bu paylaşımı ciddiye alıp cevap verip vermeyeceği ise merak konusu.
r10, webmaster siteleri, webmaster sitesi facebook, webmaster sitesi para kazanma, webmaster sitesi bilgilendirme mesajı, webmaster sitesi üyelik sorunu, webmaster sitesi cep onay, webmaster sitesi rezilliği, html siteleri, aşk siteleri, webmaster kaynak, webmasterler, webmaster forumları, webmaster sitesi, webmaster linkleri siteleri, webmaster programları,

29 Ağustos 2014 Cuma
Instagram Çöktü
Atılan bu tweetlere Facebook’un aksine sessiz kalmayan Instagram yetkilileri yaşanan sorunu doğrulayarak bu kesintinin teknik bir problemden kaynaklandığını açıkladı.

Sadece teknik sorun olarak yapılan açıklamanın detayı konusunda farklı yorumlar gelse de ortak düşünce Instagram’ın geçtiğimiz gün kullanıma sunduğu yeni servisi Hyperlapse adındaki video paylaşım özelliğinden kaynaklandığı yönünde. Bakalım Istagram bu kesintinin sebebini tahminlerin ortak noktası olan ve durulmasıyla birlikte bir anda oldukça fazla kullanıcı sayısına erişen Hyperlapse servisi konusunda mı yapacak. Bekleyip göreceğiz…
Türkiye dahil olmak üzere dünyanın bir çok bölgesinden atılan “instagram çöktü”, “instagram’a ne oldu”, “Instagram is down” tweetleri ile geçtiğimiz haftalarda Facebook’da yaşanan panik sosyal medyayı bir kez daha sarmış durumda.
Etiketler:
İnstagram,
instagram çöktü,
instagram is down,
instagrama erişilmiyor
28 Ağustos 2014 Perşembe
Attığınız tweet'i kaç kişi gördü
TWITTER ANALYTICS İLE TWEET'İNİZİN GÜCÜNÜ GÖRÜN
Twitter'ın yeni servisi Twitter Analytics ise tam bu noktada kullanıcıların yardımına koşuyor. Atılan tweet'in kaç kişi tarafından göründüğü, kaç kişinin tweet'lere yanıt yazdığı, yine kaç kişinin tweet'inizde kullandığınız hashtag 'e tıkladığını görebiliyorsunuz.
1- İzlenimler
Attığınız tweet'in yanında üç farklı rakam göreceksiniz. İzlenimler bölümü altındaki rakam attığınız tweet'in kaç kişi tarafından görüntülendiğini gösteriyor. Diğer bir deyişle tweet'iniz hiç retweet veya favori almamış olsa bile, kaç kişinin bu tweet'i gördüğünü buradaki rakam gösteriyor.

2- Ekileşimler
Etkileşimler ise kullanıcıların bir tweet'le etkileşimde bulunduğu toplam sayıyı ifade ediyor. Yani atılan tweet üzerindeki retweet ve favori sayısı, tweet'inize gelen yanıtlar, profil fotoğrafınıza, kullanıcı adınıza ve hatta tweet'inizin altındaki 'Aç' butonuna tıklayanların toplamını bu bölümden öğrenebiliyorsunuz.
![]()
3- Etkileşim Oranı
Etkileşim oranı ise tweet'inizin aldığı tıklanmalar, retweet'ler, favoriler ve yanıtların toplamının söz konusu tweet'in toplam görüntülenme sayısına bölünmesiyle çıkan sonucu ekrana yansıtıyor.
Twitter Analytics sayfasının hemen tepesinde bulunan bölümde ise son bir aylık tweet görüntüleme sayınız paylaşılıyor. 1 Ağustos-28 Ağustos tarihleri arasında toplamda attığınız tweet'lerin kaç kez görüntülendiğini öğrenebiliyorsunuz. Bir önceki ayla da kıyaslama yapan Twitter, geçen aya göre tweet'lerinizin bu ay daha fazla görüntülenip görüntülenmediğini raporluyor.

5- Bugün atılan tweet'lerin toplam görüntülenme sayısı
"TWEETLERİN" başlığı altında gün içinde attığınız tweet'lerin toplamda kaç kez görüntülendiği paylaşılıyor; bir ayda attığınız tweet'lerin ortalaması alınarak bugün ortalamanın altında kalıp kalmadığınız belirtiliyor.
6- Grafik destekli etkileşimler
Twitter Analytics sayfasının hemen sağ sütununda kalan Etkileşimler bölümünden grafik formatında tweet'lerinizle ilgili son bir aylık ayrıntılı rapora ulaşabiliyorsunuz.

Tweet'inizin aldığı tıklanmalar, retweet'ler, favoriler ve yanıtların toplamının söz konusu tweet'in toplam görüntülenme sayısına bölünmesiyle çıkan sonucunu Etkileşim Oranı bölümü altında aylık olarak görebiliyorsunuz. Bağlantı Tıklamaları kısmında ise attığınız tweet'lerin içinde paylaştığınız link'lerin kaç kez tıklandığını yine aylık olarak öğrenebiliyorsunuz. Retweet ve Favoriler bölümünde ay içinde aldığınız retweet ve favorilerinizin toplamı ekrana yansıtılıyor. Yanıtlar kısmında ise attığınız tweet'e son bir ay içinde kaç kişinin yanıt verdiği paylaşılıyor.
Twitter Analytics'e girmek için tıklayın.
https://analytics.twitter.com/
Twitter'ın yeni servisi Twitter Analytics ise tam bu noktada kullanıcıların yardımına koşuyor. Atılan tweet'in kaç kişi tarafından göründüğü, kaç kişinin tweet'lere yanıt yazdığı, yine kaç kişinin tweet'inizde kullandığınız hashtag 'e tıkladığını görebiliyorsunuz.
1- İzlenimler
Attığınız tweet'in yanında üç farklı rakam göreceksiniz. İzlenimler bölümü altındaki rakam attığınız tweet'in kaç kişi tarafından görüntülendiğini gösteriyor. Diğer bir deyişle tweet'iniz hiç retweet veya favori almamış olsa bile, kaç kişinin bu tweet'i gördüğünü buradaki rakam gösteriyor.

2- Ekileşimler
Etkileşimler ise kullanıcıların bir tweet'le etkileşimde bulunduğu toplam sayıyı ifade ediyor. Yani atılan tweet üzerindeki retweet ve favori sayısı, tweet'inize gelen yanıtlar, profil fotoğrafınıza, kullanıcı adınıza ve hatta tweet'inizin altındaki 'Aç' butonuna tıklayanların toplamını bu bölümden öğrenebiliyorsunuz.
3- Etkileşim Oranı
Etkileşim oranı ise tweet'inizin aldığı tıklanmalar, retweet'ler, favoriler ve yanıtların toplamının söz konusu tweet'in toplam görüntülenme sayısına bölünmesiyle çıkan sonucu ekrana yansıtıyor.
Twitter Analytics sayfasının hemen tepesinde bulunan bölümde ise son bir aylık tweet görüntüleme sayınız paylaşılıyor. 1 Ağustos-28 Ağustos tarihleri arasında toplamda attığınız tweet'lerin kaç kez görüntülendiğini öğrenebiliyorsunuz. Bir önceki ayla da kıyaslama yapan Twitter, geçen aya göre tweet'lerinizin bu ay daha fazla görüntülenip görüntülenmediğini raporluyor.

5- Bugün atılan tweet'lerin toplam görüntülenme sayısı
"TWEETLERİN" başlığı altında gün içinde attığınız tweet'lerin toplamda kaç kez görüntülendiği paylaşılıyor; bir ayda attığınız tweet'lerin ortalaması alınarak bugün ortalamanın altında kalıp kalmadığınız belirtiliyor.
6- Grafik destekli etkileşimler
Twitter Analytics sayfasının hemen sağ sütununda kalan Etkileşimler bölümünden grafik formatında tweet'lerinizle ilgili son bir aylık ayrıntılı rapora ulaşabiliyorsunuz.

Tweet'inizin aldığı tıklanmalar, retweet'ler, favoriler ve yanıtların toplamının söz konusu tweet'in toplam görüntülenme sayısına bölünmesiyle çıkan sonucunu Etkileşim Oranı bölümü altında aylık olarak görebiliyorsunuz. Bağlantı Tıklamaları kısmında ise attığınız tweet'lerin içinde paylaştığınız link'lerin kaç kez tıklandığını yine aylık olarak öğrenebiliyorsunuz. Retweet ve Favoriler bölümünde ay içinde aldığınız retweet ve favorilerinizin toplamı ekrana yansıtılıyor. Yanıtlar kısmında ise attığınız tweet'e son bir ay içinde kaç kişinin yanıt verdiği paylaşılıyor.
Twitter Analytics'e girmek için tıklayın.
https://analytics.twitter.com/
Türkiye’de internet yüzde 50′yi aştı
Aynı yaş grubunda internet kullanımı da yüzde 48.9′dan yüzde 53.8′e yükseldi.
İnterneti 2014 yılının ilk üç ayında hemen her gün veya haftada en az bir defa kullanan 16-74 yaş grubu düzenli internet kullanıcılarının oranı, 2013 yılında yüzde 39.5 iken, 2014 yılında yüzde 44.9′a çıktı.
TÜİK verilerine göre, bilgisayar ve İnternet kullanım oranlarının en yüksek olduğu yaş grubu ise 16-24 olarak belirlendi. İnternet kullanım amaçları dikkate alındığında, 2014 yılının ilk üç ayında internet kullanan bireylerin yüzde 78.8’i sosyal paylaşım sitelerine katılım sağladı. Bunu yüzde 74.2 ile online haber, gazete ya da dergi okuma, yüzde 58.7 ile oyun, müzik, film, görüntü indirme veya oynatma yüzde 53.9 ile e-posta gönderme-alma takip etti.
İnterneti 2014 yılının ilk üç ayında hemen her gün veya haftada en az bir defa kullanan 16-74 yaş grubu düzenli internet kullanıcılarının oranı, 2013 yılında yüzde 39.5 iken, 2014 yılında yüzde 44.9′a çıktı.
TÜİK verilerine göre, bilgisayar ve İnternet kullanım oranlarının en yüksek olduğu yaş grubu ise 16-24 olarak belirlendi. İnternet kullanım amaçları dikkate alındığında, 2014 yılının ilk üç ayında internet kullanan bireylerin yüzde 78.8’i sosyal paylaşım sitelerine katılım sağladı. Bunu yüzde 74.2 ile online haber, gazete ya da dergi okuma, yüzde 58.7 ile oyun, müzik, film, görüntü indirme veya oynatma yüzde 53.9 ile e-posta gönderme-alma takip etti.
27 Ağustos 2014 Çarşamba
Facebook, “yalan Haber” Paylaşanlar İçin Önlem Alıyor
Popüler sosyal ağ platformu Facebook, yeni bir iyileştirme güncellemesi daha yayımlıyor! Clickbait yani Olta Haber’ler artık engellenecek!

Milyonlarca kullanıcı sayısıyla günümüzün olmazsa olmazlarından biri haline dönüşen Facebook, yeni bir site güncellemesine daha hazırlanıyor. Haber akışlarının arasında yer alan ilgi çekici ve içeriklerle herhangi bir ilgisi olmayan başlık kullanarak reklam veren kullanıcıların işi artık zor.
Clickbait yani türkçe anlamı Olta Haber olan paylaşımlar, kısa bir özet metni ve “gerisi için tıklayın” linkleriyle dikkat çekiyor. Kullanıcıların paylaşımlarının altına yapılan yorumlarda sıkça rastladığımız olta haberler, tıklanıldığı durumda alakasız internet sitelerine yönlendirilerek yerleştiren kişiye reklam kazancı sağlıyor.
Facebook, hali hazırda bu türden paylaşımları görmek istemeyen kullanıcılarına, kapatma(çarpı) ikonuna tıklayarak “Bunu görmek istemiyorum” veya “X’den gelen bu tür reklamları gizle” seçenekleri sunuyor. Olta haberlerin yoğunluğu nedeniyle sayfa içeriklerinin kalitesiz bir hal almasından ve dolayısıyla kullanıcı kaybetmekten korkan Facebook, Clickbait’lerin engellenmesi için yeni bir güvenlik güncellemesi getireceğini duyurdu.
Kullanıcılarını değerli ve değersiz olarak ayırmak isteyen popüler sosyal ağ sitesi, olta haberlere tıkladığında hemen Facebook’a geri dönen kullanıcıları “değerli”, yeni açılan reklam içerikli sayfada uzun süre kalan kullanıcıları ise “değersiz” olarak belirleyecek.
Tık hırsızlığı için paylaşılan olta haberlerin kaldırılmasında ise, yorum ve beğeni sayısının fazlalığına bakılacak. Haber akışını daha kaliteli bir hale getirmeye çalıştığını paylaşan Facebook, işe bugün itibariyle başlayacak.

Milyonlarca kullanıcı sayısıyla günümüzün olmazsa olmazlarından biri haline dönüşen Facebook, yeni bir site güncellemesine daha hazırlanıyor. Haber akışlarının arasında yer alan ilgi çekici ve içeriklerle herhangi bir ilgisi olmayan başlık kullanarak reklam veren kullanıcıların işi artık zor.
Clickbait yani türkçe anlamı Olta Haber olan paylaşımlar, kısa bir özet metni ve “gerisi için tıklayın” linkleriyle dikkat çekiyor. Kullanıcıların paylaşımlarının altına yapılan yorumlarda sıkça rastladığımız olta haberler, tıklanıldığı durumda alakasız internet sitelerine yönlendirilerek yerleştiren kişiye reklam kazancı sağlıyor.
Facebook, hali hazırda bu türden paylaşımları görmek istemeyen kullanıcılarına, kapatma(çarpı) ikonuna tıklayarak “Bunu görmek istemiyorum” veya “X’den gelen bu tür reklamları gizle” seçenekleri sunuyor. Olta haberlerin yoğunluğu nedeniyle sayfa içeriklerinin kalitesiz bir hal almasından ve dolayısıyla kullanıcı kaybetmekten korkan Facebook, Clickbait’lerin engellenmesi için yeni bir güvenlik güncellemesi getireceğini duyurdu.
Kullanıcılarını değerli ve değersiz olarak ayırmak isteyen popüler sosyal ağ sitesi, olta haberlere tıkladığında hemen Facebook’a geri dönen kullanıcıları “değerli”, yeni açılan reklam içerikli sayfada uzun süre kalan kullanıcıları ise “değersiz” olarak belirleyecek.
Tık hırsızlığı için paylaşılan olta haberlerin kaldırılmasında ise, yorum ve beğeni sayısının fazlalığına bakılacak. Haber akışını daha kaliteli bir hale getirmeye çalıştığını paylaşan Facebook, işe bugün itibariyle başlayacak.
Etiketler:
clickbait,
facebook,
güncelleme,
haber akışı,
olta haver,
security,
silikon vadisi,
svtv,
tık hırsızlığı,
ufuk ayker,
update
26 Ağustos 2014 Salı
Apple Volume Purchase Türkiye’de
Apple’ın şirket ve kurumlara yönelik hizmeti Volume Purchase Program (VPP); aralarında Hollanda, İsveç, Singapur, Hong Kong, Tayvan’ın da bulunduğu 15 ülke ile birlikte Türkiye’de de kullanıma sunuldu. Eğitim ve iş dünyası için iki ayrı kategoride sunulan hizmet, Apple’ın uygulama ve dijital kitapları indirimli fiyatlarla ya da ücretsiz olarak kullanma-dağıtma imkanı sağlıyor. Servisin Türkiye'ye geleceği hakkında ilk resmi duyuru, Temmuz ayında yapılmıştı.

Daha önce ABD, Kanada, İngiltere, Fransa, Almanya, İtalya, Japonya, Yeni Zelanda, Avustralya ve İspanya’da hizmet veren servisin genişleme konulu ikinci aşamasında Türkiye’ye gelmesi, Apple’ın Türk pazarına verdiği önemi ve fırsatları değerlendirmek istediğini de ortaya koyuyor. Peki VPP’nin detaylarında neler var?
Tabletli eğitim yaygınlaşabilir
VPP, iPad ile eğitimin yaygınlaşması yönünde önemli bir avantajı eğitim kurumlarına sunuyor. Uygulama mağazalarından toplu satın alımlarda indirim sağlayan hizmet, sadece App Store’u değil Mac App Store’u da kapsıyor. Böylelikle Mac bilgisayarlara da avantajlı fiyatlarla uygulama ve dijital içerik sağlamak mümkün oluyor. Örneğin 20 Mac uygulaması satın alındığında toplam bedelin yüzde 50’si tutarında ödeme yapılıyor

Daha önce ABD, Kanada, İngiltere, Fransa, Almanya, İtalya, Japonya, Yeni Zelanda, Avustralya ve İspanya’da hizmet veren servisin genişleme konulu ikinci aşamasında Türkiye’ye gelmesi, Apple’ın Türk pazarına verdiği önemi ve fırsatları değerlendirmek istediğini de ortaya koyuyor. Peki VPP’nin detaylarında neler var?
Tabletli eğitim yaygınlaşabilir
VPP, iPad ile eğitimin yaygınlaşması yönünde önemli bir avantajı eğitim kurumlarına sunuyor. Uygulama mağazalarından toplu satın alımlarda indirim sağlayan hizmet, sadece App Store’u değil Mac App Store’u da kapsıyor. Böylelikle Mac bilgisayarlara da avantajlı fiyatlarla uygulama ve dijital içerik sağlamak mümkün oluyor. Örneğin 20 Mac uygulaması satın alındığında toplam bedelin yüzde 50’si tutarında ödeme yapılıyor
PlayStation Network Hack'lendi
52 milyonu aşkın aktif kullanıcıya sahip Sony’nin çevrimiçi eğlence ağı PlayStation Network (PSN), hacker’ların saldırısına uğradı. 24 Ağustos Pazar günü gerçekleşen DDos saldırısı sonrasında sunucular kapatılırken Sony mühendislerinin sorunu gidermek için aralıksız çalıştığığı resmi olarak açıklandı.
Hacker saldırısı sonrasında PlayStation Blog’tan ‘şimdiye kadar hiçbir kişisel bilgisinin Hacker’lerin eline geçmediği’ yönünde açıklama geldi. Sunucular 25 Ağustos sabahı yeniden açıldı ve kullanımda saat 14:00 itibarıyla herhangi bir sorun yaşanmıyor.
PlayStation 3, PlayStation 4 ve PS Vita kullanıcıları, uzun süre çoklu oyuncu modlarına erişemezken Oyun severler, PSN'e girmeye çalıştığında ise ‘PSN bakım aşamasında’ diye bir uyarı ile karşılaştı. Sorun, tüm dünyadaki PlayStation severlerin adeta ‘oyun oynayamamasına’ neden oldu.
Hacker saldırısı sonrasında PlayStation Blog’tan ‘şimdiye kadar hiçbir kişisel bilgisinin Hacker’lerin eline geçmediği’ yönünde açıklama geldi. Sunucular 25 Ağustos sabahı yeniden açıldı ve kullanımda saat 14:00 itibarıyla herhangi bir sorun yaşanmıyor.
PlayStation 3, PlayStation 4 ve PS Vita kullanıcıları, uzun süre çoklu oyuncu modlarına erişemezken Oyun severler, PSN'e girmeye çalıştığında ise ‘PSN bakım aşamasında’ diye bir uyarı ile karşılaştı. Sorun, tüm dünyadaki PlayStation severlerin adeta ‘oyun oynayamamasına’ neden oldu.
Dünyanın dört bir yanından görüntüler kayıt altına alan Google Street View ekibinin son durağı Game of Thrones ve Breaking Bad dizilerinin setleri olmuştu. Google, birçok kişi tarafından beğenilen harita servisi için bir sonraki adımı ses ekleme özelliği olabilir. Henüz bu özellik hakkında bir açıklamada bulunmayan Google, Amplifon adlı şirket tarafından geliştirilen özelliği ilham alabilir.
Amplifon, Sounds of Street View adını verdiği yeni bir test sitesi kurdu. Söz konusu özellik sayesinde kullanıcılar, harita servisi ile görmek istediği yerleri 360 derece görebilme fırsatının yanı sıra artık oradaki sesleri de duyabilir. Sokak görünümüne 3D sesler ekleyen firma, bu yenilik ile kullanıcılara oradaymış gibi gerçekçi bir his uyandırmayı planlıyor. Bu özelliğin daha da geliştirilebilmesi için geliştiricilere açık hale getirildiğini de belirtelim.
Bakalım Google, mevcut servisi için buna benzer bir çalışma yapacak mı
Etiketler:
akıllı telefonlar,
bilgi sistemleri,
bilişim,
cep telefonu,
dizüstü,
donanım,
HABER,
inceleme,
internet,
laptop,
notebook,
oyun,
pc,
tablet,
teknoloji haber,
yazılım
Samsung, 2. Çeyrekte Apple'dan Daha Fazla Sattı
Strategy Analytics'e göre 2014 2. çeyrekte LTE telefonlarda Samsung global pazarda lider. Koreli üretici 28.6 milyon adet cihaz satmayı başardı. %32.2'lik pazar payı ile birlikte Apple'ı geçmiş durumda. Apple'ın 2. çeyrekte payı ise %31.9.
Cupertino'lu şirket 2014 1. çeyrekte 32.7 milyon cihaz satmıştı ve pazar payı ise %40.5'ti. 2. çeyrekte oran düşmüş durumda. LG sıralamada %5.2 ile 3. sırada bulunuyor.
Etkileyici Galaxy S6 konsepti
Samsung bu başarısını ise 4G akıllı telefonlardaki geniş yelpazesi ile elde etti. Apple ise orta ve düşük segment telefonların eksikliği ile üst noktadan aşağı sürüklendi. Piyasa uzmanları Iphone 6 ve Galaxy Note 4 arasında ise büyük bir çekişme yaşanacağını, her iki şirketinde yeni modelleri ile belki de en iyi satış rakamına ulaşabileceklerini ileri sürüyor.
Cupertino'lu şirket 2014 1. çeyrekte 32.7 milyon cihaz satmıştı ve pazar payı ise %40.5'ti. 2. çeyrekte oran düşmüş durumda. LG sıralamada %5.2 ile 3. sırada bulunuyor.
Etkileyici Galaxy S6 konsepti
Samsung bu başarısını ise 4G akıllı telefonlardaki geniş yelpazesi ile elde etti. Apple ise orta ve düşük segment telefonların eksikliği ile üst noktadan aşağı sürüklendi. Piyasa uzmanları Iphone 6 ve Galaxy Note 4 arasında ise büyük bir çekişme yaşanacağını, her iki şirketinde yeni modelleri ile belki de en iyi satış rakamına ulaşabileceklerini ileri sürüyor.
23 Ağustos 2014 Cumartesi
1 AY BOYUNCA ÜCRETSİZ TÜM TÜRKİYE HOSTING VE SUNUCULAR
Türkiye lokasyonlu Hosting satın aldığınızda 1 aylık kullanım Bedava,
Üstelik katılım ücreti, aktivasyon ücreti, vs YOK !!!
Çekilişsiz kurasız herkese Türkiye lokasyonlu hosting ve sunucular 1 boyunca bedava
Türkiye lokasyonlu hosting paketleri tek pakette değil!!!
Tüm hosting planları ücretsiz.
sizde hemen Türkiyenin hosting devi ile tanışma şansını yakalayın.
http://www.mkbilisim.com/web-hosting/windows-hosting.php
Üstelik katılım ücreti, aktivasyon ücreti, vs YOK !!!
Çekilişsiz kurasız herkese Türkiye lokasyonlu hosting ve sunucular 1 boyunca bedava
Türkiye lokasyonlu hosting paketleri tek pakette değil!!!
Tüm hosting planları ücretsiz.
sizde hemen Türkiyenin hosting devi ile tanışma şansını yakalayın.
http://www.mkbilisim.com/web-hosting/windows-hosting.php
Datacenter, Web hosting, Domain, Alan adı, Php Hosting, Asp Hosting, Mysql, E-mail
Hosting, Web Hosting, Domain, Linux Hosting, Limitsiz Hosting, Sınırsız Hosting, Add-on Hosting,
Domain Sorgulama, Sunucu, Reseller Hosting, Bayi Hosting,domain alma,
Alan adı tescil, alan adı sorgulama, domain kayıt, domain tescil, domain sorgulama, alan adı alma,
domain transfer, Reseller Hosting, Bayi Hosting, sunucu kiralama, en iyi hosting
Hosting, Web Hosting, Domain, Linux Hosting, Limitsiz Hosting, Sınırsız Hosting, Add-on Hosting,
Domain Sorgulama, Sunucu, Reseller Hosting, Bayi Hosting,domain alma,
Alan adı tescil, alan adı sorgulama, domain kayıt, domain tescil, domain sorgulama, alan adı alma,
domain transfer, Reseller Hosting, Bayi Hosting, sunucu kiralama, en iyi hosting
dedicated, dedicated hosting, dedicated server, dedicated web hosting, dedicated bayi hosting, atanmış sunucu, dedicated reseller hosting,
dedicated türkçe, dedicated türkçe hosting, dedicated limitsiz hosting,
dedicated sınırsız hosting, dedicated sınırsız bayi, dedicated limitsiz bayi, dedicated sınırsız reseller, dedicated limitsiz reseller, dedicated turkish, dedike, dedike hosting, dedike web hosting
Etiketler:
google hosting,
host,
hosting nedir,
hosting sorgulama,
natro,
natro hosting,
radyo hosting,
sadece hosting,
ücretsiz hosting,
windows hosting
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)